luni, 23 ianuarie 2017

Noile rujuri Urban Decay Vice


Hello ladies!

Astazi vorbim despre noile rujuri Urban Decay Vice. Noua gama de rujuri are 100 de nuante, pe care le vedem in magazinele Sephora si le putem cumpara si online aici . Rujurile sunt impartite in 5 finish-uri:

MEGA MATTE: textura intens mata  
COMFORT MATTE: textura mata, cremoasa  
CREAM: culori cu textura cremoasa, care ofera un confort luxuriant buzelor 
METALLIZED: textura cremoasa, cu un aspect perlat, metalizat
SHEER: o tenta de culoare cu un aspect diafan, stralucitor
SHEER SHIMMER: culori cu aspect usor transparent, cu textura catifelata si lucioasa

Mie personal imi plac foarte mult rujurile mate, asa ca atunci cand s-au lansat rujurile Vice de la Urban Decay eu am dat buzna sa incerc rujurile in textura Mega Matte. Si-mi plac.Avem 2 nuante pe care le disecam azi, 714 ( rosu) si Pandemonium (mov) , impreuna cu creioanele de buze in nuante corespunzatoare ( si cu aceleasi nume) :



Imi plac  foarte mult rujurile astea doua. Sunt pigmentate , cremoase, nu usuca buzele ( dar trebuie sa le exfoliati inainte de aplicarea rujului) si rezista ore bune. Daca va cautati un ruj mat, neaparat sa aruncati un ochi si-n ograda Urban Decay, n-o sa va para rau. Rujurile costa 98 de lei iar creioanele 92 de lei si le gasiti la Sephora Romania.

Voua va plac rujurile mate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu